piątek, 13 lutego 2015
Przejmie obsługę mediową ubezpieczyciela od Havasa.
W przyszłym tygodniu paliwowa spółka ma podpisać umowę w tej sprawie z PZPN.
Pracownicy Isobar Polska obejmują nowe stanowiska w grupie.
W ubiegłym roku polski rynek piwa mierzył się z podobnymi wyzwaniami jak w poprzednich latach. Ustabilizowała się sprzedaż, odnotowując niewielki wzrost, ale spadła jej wartość, co miało też wpływ na wyniki wicelidera rynku.
Do agencji dołączyły trzy nowe osoby.
Na drodze do powiększenia rodziny stają im jednak finanse i słabo oceniana polityka prorodzinna państwa.
Wartość umowy sponsorskiej to 10,4 mln zł.
Wynagrodzenie Małgorzaty Lubelskiej, członka zarządu i dyrektor marketingu Grupy Żywiec, było minimalnie niższe niż w 2013 r.
System online stwarza warunki do bezpośredniego łączenia przekazu na nośnikach z innymi obszarami mediów cyfrowych, np. portalami społecznościowymi, stronami WWW, bazami danych klientów itd.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Polskie Radio z intensywnymi działaniami promocyjnymi.
Wystartowała kolejna odsłona kampanii "Najlepsze od Wedla".
Na Polanie Szymoszkowej w Zakopanem powstała Zimowa Strefa Kubusia.
System został wyposażony w beacony do monitoringu offline.
Imprezę organizuje z Grupa Call Center przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB.
Agencja odpowiedzialna będzie za przygotowanie komunikacji i działań taktycznych w zakresie materiałów BTL oraz online.
Kampania ma zostać przeprowadzona między 5 a 30 maja br. na terenie północnych Włoch.
Za koordynację przetargu odpowiadał Instytut Audytu Mediowego.
Grandes Kochonos ponownie obsłuży markę Lotte Wedel.
Były CEO Grey London mianowany szefem Havas Creative Group w Europie i Wielkiej Brytanii.
Dotychczasowa chief strategy officer zastępuje na stanowisku Chrisa Hirsta.
Konkurs wygrywa JWT.
Sieć została ogłoszona najlepszą globalną agencją 2014 r.
Tego rodzaju przetarg Transport for London ogłasza po raz pierwszy.