wtorek, 24 lutego 2015
Polski oddział włoskiego ubezpieczyciela rusza z zapowiadaną ofensywą reklamową. Kreacje kampanii przygotowała agencja Testardo Gram, za zakup i planowanie mediów odpowiada Carat Polska.
Powołano nowy dział, którego zadaniem jest skoordynowanie, wzmocnienie i rozwój wszystkich dodatkowych projektów realizowanych przez zespół "Wyborczej".
Do lipca ub.r. pracował w Hypermedia (Dentsu Aegis Network Polska), gdzie ostatnio pełnił obowiązki media business unit directora.
Jako dyrektor zarządzający ma zadbać o ugruntowanie pozycji zespołu handlowego, oferującego kompleksowe rozwiązania w zakresie marketingu online.
Działania obejmą prasę, radio i internet.
Jednocześnie wzmacnia ramówkę serialami zakupionymi od TVP.
Wystartowała instagramowa kampania Empiku - #storygramempik, z jednej strony wspierająca czytelnictwo w Polsce, z drugiej zbliżające się premiery w Empiku. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Change (Group One).
Chce przekonać, że gra jest prosta. Kampanię przygotowały Fat Baby i ZOG.
Kampania będzie prowadzona w stacjach ogólnopolskich i tematycznych skierowanych do kobiet.
Po miesiącu spłacania firma obiecuje zwrócić od 200 do tysiąca zł. Kreację kampanii przygotowała krakowska agencja reklamowa Opus B.
Platforma testowania produktów chwali się pierwszymi projektami.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje Newcast, Performics i Zenith należące do ZenithOptimedia Group.
Technologia KoalaMetrics ma sprawić, że operator zaoferuje lepsze dopasowanie reklam do preferencji danej osoby.
Technologia została już zastosowana dla wszystkich kont użytkowników serwisu Czateria.pl.
The Loop to zbiór narzędzi do monitorowania kampanii w czasie rzeczywistym i sterowania budżetami klientów po analizie działań reklamowych.
Za opracowanie strategii komunikacji i kreację spotu odpowiada agencja Havas Worldwide Warsaw.
Do końca marca wyemitowane zostanie ok. 3,5 tys. spotów.
Otworzono pierwszą restaurację sieci w Kołobrzegu.
Kwota transakcji to około 10 mld dolarów w gotówce.
Ten drastyczny spadek zysku to wynik m.in. kar finansowych nałożonych na tę instytucję bankową za pomoc w unikaniu płacenia adekwatnych podatków przez pracowników oraz depozytariuszy.