poniedziałek, 2 marca 2015
Z przetargu odpadły agencje Grey Group i McCann.
Nowa struktura będzie funkcjonować pod nazwą Change.
W tym roku firma pożyczkowa na reklamy zamierza przeznaczyć o jedną piątą więcej.
W tegorocznej edycji pojawiły się nowości w postaci akredytacji "Networking" oraz "Lions Innovation".
Bank rozmawia z niemieckim T-Mobile o ekspansji za granicą. Możliwe, że jeszcze w br.
Komisja Komisji Etyki Reklamy zbadała kampanię Nestle Polska.
Marka z portfolio Novartis Poland uruchamia działania marketingowe zaplanowane na najbliższy rok.
W lutym agencja rozpoczyna realizację strategii działań digitalowych.
Agencja zwiększyła zasięg nadzorowanych dla klienta sklepów o placówki sieciowe, takie jak Castorama i Leroy Merlin.
Agencja obsłuży dewelopera przy promocji jego najnowszej inwestycji - osiedla Willa Ursynów.
G7 prawdopodobnie broni budżetu marki, którą obsługuje od początku jej istnienia.
Producent domów rozstrzygnął przetarg dotyczący komunikacji marketingowej.
Umowa opiewa na potężną kwotę - 62 mln dolarów rocznie
Wystartowała kampania na 100-lecie ikonicznej butelki.
Budżet mediowy oceniany jest na 60 mln funtów.
Ważnym klientem fizycznych sklepów są osoby kupujące płyty na prezent.