poniedziałek, 9 marca 2015
Nowy menedżer na czele komórki contentmarketingowej.
Dom sprzedaży rozpoczyna współpracę z CityINFOtv.
Klienci mają do wyboru dwa rodzaje kampanii: regularną oraz follow the movie.
Nowi zastępcy Jacka Karnowskiego.
Nowa globalna kampania marki "Made by You".
Marka Maskpeksu zaangażowana w nowy program rozrywkowy TVN.
Bank prezentuje zalety mobilnej bankowości przez pryzmat ludzi, a nie technologii.
Agencja odpowiada za wsparcie konkursu dla start-upów.
Agencja odpowiada za wsparcie reklamowe organizacji w internecie.
Widzowie mają szansę wygrać Jeepa Renegade.
Działania agencji dla Mennica Legacy Tower obejmują m.in. przygotowanie strategii komunikacji i branding.
Sieć klubów fitness wybrała w przetargu agencje.
Produkty z jej portfolio miały wprowadzać konsumentów w błąd.
Firma zapłaci programistom 95 tys. funtów za opracowanie systemu promującego zdrowy styl życia.