środa, 11 marca 2015
Ostatnio odpowiadała za rozwój produktów wideo i kontentu w Netii.
Kompetencje Sikorskiego obejmą koordynację i zarządzenie pracą jednostek działających w ramach teamu digital. Awansował również Tomasz Przeździecki.
Agencja marketingu rekomendacji przebadała 41 tys. osób ze swojej społeczności. Analiza miała na celu zbadanie aktualnych zachowań konsumentów podczas zakupów.
Wiceszef anteny został zawieszony w swoich obowiązkach.
Wzrasta udział w czasie słuchania stacji i jej zasięg dzienny.
Agencja zajmie się wsparciem w mediach digitalowych.
Media dla Fiata planuje i kupuje dom mediowy Maxus.
Wystartowała kolejna odsłona kampanii Wedla. Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów dom mediowy OMD.
Po talk show Kuby Wojewódzkiego w TVN przyszła kolej na product placement marki Coliana w programie "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie.
Firma I.D.C. Polonia promuje jeden ze swoich czekoladowych produktów.
Firma została oficjalnym dostawcą Stadionu PGE Arena Gdańsk.
W ramach współpracy z Europejskim Funduszem Leasingowym grupa będzie odpowiedzialna m.in. za wdrożenie pełnej strategii PR oraz realizację działań w mediach społecznościowych.
Amerykański fundusz inwestycyjny Advent rozpoczął procedury zmierzające do sprzedania niemieckiej sieci perfumerii Douglas. Proces mają nadzorować JP Morgan oraz Goldman Sachs.
Koncern Procter & Gamble musi zapłacić w Chinach karę w wysokości blisko miliona dolarów za reklamę pasty do zębów Crest, która zdaniem sądu w Szanghaju mogła wprowadzać konsumentów w błąd.
Szwajcarski producent słodyczy Lindt & Spruengli AG poinformował, że jego zysk w 2014 r. wyniósł 345,9 mln dolarów, tj. o 13 proc. więcej niż rok wcześniej.