piątek, 13 marca 2015
"Bardzo dobre maniery", "Tatuaże wolności" oraz "Photos for life" mają szansę na nagrodę na festiwalu Young Guns.
W konkursie, który rozpoczął się we wrześniu ub.r., startowało sześć agencji.
Wzmocnią działy kliencki i badawczy.
Agencja powiększa dział kreacji.
Autorem kreacji jest Lemon Sky J. Walter Thompson.
Wystartowała kampania nowych propozycji w menu.
Game changer jest nagrodą specjalną przyznawaną w ramach konkursu Innovation Award.
Firma wyszła z propozycją wypracowania zasad, według których powinny być tworzone reklamy branży finansowej.
Magazyn przeznaczony jest dla młodych, aktywnych odbiorców.
Spółka prezentuje wyniki za 2014 r.
Co trzeci internauta w Polsce korzysta z aplikacji zdrowotnych i sportowych, wynika z badania IRCenter.
Agencja została wybrana na zasadzie rekomendacji.
Marka Coliana intensyfikuje product placement.
Umowa z Maxusem zacznie obowiązywać od 1 kwietnia.
Serwis chce wyłożyć 200 mln dolarów.
Adidas do globalnej obsługi kreatywnej i strategicznej swojej głównej linii Sport Performance wybrał mieszczącą się w Los Angeles agencję 72andSunny.
Brytyjska ITV PLC przejmie za kwotę ok. 781 mln funtów zlokalizowaną w Holandii firmę Talpa Media BV - właściciela formatu m.in. show muzycznego "The Voice" czy reality show "Big Brother".