poniedziałek, 23 marca 2015
Zespół zostaje wcielony do Grey Worldwide Warszawa.
Ostatnio pracował tam na stanowisku senior strategy. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane.
Menedżer przechodzi z PKP PLK SA.
W Wielkanoc odcinek pilotażowy, we wrześniu start drugiego sezonu show.
Za przygotowanie kampanii odpowiada Peppermint.
Niekonwencjonalna kampania nowego modelu Renault.
Koncepcję przygotowała agencja Publicis we współpracy z Alvernią Content oraz biurem reklamy telewizji Polsat i studiem animacji Human Ark.
Wybudowanie nowego domu dziecka w Radymnie to cel, który postawiła sobie "Nasza Fundacja". Agencja Change zrealizowała spoty reklamowe.
Cukiernia we współpracy z redakcją magazynu przygotuje warsztaty.
Budżet przewidziany na działania promocyjne to prawie 2,5 mln euro.
Dzisiaj w Wielkiej Brytanii startuje kampania telewizyjna.