czwartek, 26 marca 2015
Kraft Foods Group Inc. oraz H.J. Heinz Co. utworzą piątą co do wielkości globalną firmę FMCG o nazwie The Kraft Heinz Co. Szacowana kwota transakcji połączenia obydwu podmiotów to 40 mld dol.
Ewa Czekała po sześciu latach zarządzania spółką złożyła rezygnację.
Były dyrektor marketingu firmy Tarczyński SA i Hoop Polska obejmuje nowo utworzone stanowisko w firmie.
W ub.r. rynek makaronów w Polsce zanotował 2-procentowy wzrost ilościowy. Marki własne rosną w siłę - wynika z danych GfK.
W ciągu minionego kwartału przybyło ich 445 tys.
Znajomość wspomagana sportowców z top 10 waha się w przedziale 69-77 proc. - wynika z raportu ARC Rynek i Opinia.
Pracę w tym domu mediowym rozpoczynają Kalina Krassowska, Antonina Komorowska i Irmina Zimoch.
Jak wynika z naszych informacji, zajmie się nadzorem współpracy z Novartisem.
Tym razem firma zabiera konsumentów do Hellady.
Agencja oferująca product seeding zapowiada współpracę z nowymi kategoriami.
Firma z grupy Mediacap zrealizuje projekt dla Asseco Poland.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja działań komunikacyjnych promujących polską żywność.
Szacunkowa wartość budżetu to 1,46 mln zł.
Współpraca została zaplanowana do końca bieżącego roku.
Kierownictwo stacji nie chce już tolerować kontrowersyjnych zachowań prezentera "Top Gear".