piątek, 27 marca 2015
Pracę na nowym stanowisku rozpocznie na początku maja.
Dotychczas za planowanie i zakup mediów dla Wonga.com odpowiadał dom mediowy Easymedia.
Zmiany wprowadzane są w biurach na całym świecie. W Polsce integracja obszarów online i offline będzie nadzorowana przez Pawła Plucińskiego.
Dom mediowy Universal McCann publikuje wyniki badania Wave8.
Umowa obejmuje spotkania do czerwca 2018 r., czyli do mundialu w Rosji.
Portugalski większościowy akcjonariusz zapowiedział sprzedaż 15,41 z posiadanych 65,51 proc. akcji polskiego banku. I choć zapewnia, że zamierza pozostać większościowym akcjonariuszem, to jednak inwestorzy na warszawskiej giełdzie zareagowali nerwowo.
Sprawa trafiła do Urzędu Harmonizacji Rynku Wewnętrznego regulującego znaki towarowe w UE.
W przyszłym tygodniu wystartuje kampania nowych produktów producenta czekolady inspirowanych deserami.
Umowa ma charakter projektowy.
Z okazji będzie można skorzystać w trzech miastach Polski.
Agencja w konkursie pokonała kilku konkurentów, w tym Eurę7, dotychczas obsługującą markę.
Zdaniem analityków reklama w USA tylko kieruje wyborami konsumenckimi, ale nie zmienia wielkości konsumpcji.
Sieć Carl Jr wprowadza nowa linię superostrych burgerów i wspiera je "rozbieraną" kampanią.
Amerykańska korporacja finansowa zachęca do zabezpieczania swojej przyszłości.