czwartek, 2 kwietnia 2015
Bronił się Havas Media. W konkursie startowały również: PHD i Universal McCann.
Zastąpiła Dorotę Pietrzyk, która rozstała się z firmą.
Dyrektor ds. badań IAB Polska odpowiada za plany badawcze europejskiego biura.
TVP chce w ten sposób poszerzyć naziemną dystrybucję TV Polonii i TVP Kultury. Wygrana umożliwi też start TVP Dokument.
Zmiany czekają też stacje sportowe NC+.
Jej szczegóły mają być znane za kilka dni.
Angelini Pharma Polska zobowiązana do wprowadzenia zmian w reklamie.
Agencja pracuje dla PGE od 2013 r.
Google daje nowe narzędzie swoim klientom reklamowym.
Agencja odpowiada za kanały społecznościowe sieci handlowej.
Głównymi kanałami komunikacji będą Instagram, Facebook i YouTube.
Agencja rozbudowuje portfolio klientów.
Spot przygotowała agencja Just, produkcją zajęło się studio Film Produkcja, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest (SMG).
Startują wiosenne działania komunikacyjne Arla Foods. Za przygotowanie strategii i kreacji oraz realizację działań odpowiada agencja XConcept, za zaplanowanie i zakup mediów - dom mediowy Carat Polska.
Marka z portfolio firmy Colian z product placementem w programie "Piekielny Hotel".
To już szósta, z 21 ogółem, baza węgierskiego niskokosztowego przewoźnika uruchomiona w naszym kraju.
Udostępniamy cyfrowe wydanie magazynu na urządzenia mobilne z systemem Android oraz IOS. Zarówno magazyn, jak i sama aplikacja "Media & Marketing Polska" dostępna na tablety oraz smartfony są dla Państwa darmowe.
Następne wydanie MMP24 ukaże się we wtorek 7 kwietnia.
Oznacza to wzrost rok do roku o 3,9 proc.
Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii kreatywnej na rynkach wschodzących.
Kampania ma się odbyć w 2017 r.