wtorek, 14 kwietnia 2015
Ostatnie 2,5 roku pracował w PGE, a wcześniej przez 13 lat w Polkomtelu.
Firma rekrutacyjna Antal International prezentuje wyniki swojego dorocznego badania.
W czołówce są jeszcze USA, Turcja, Rosja i Ukraina.
Koproducentami filmu “I am Kuba" są między innymi AMP Polska/Edward Porembny i PISF.
Na kolejnych pozycjach znalazły się filmy marek: Plush, Marvel, Malma i ponownie Samsunga.
Oprócz szefowania "Bloomberg Businessweek Polska" pokieruje także redakcją kolejnego tytułu Gremi Business.
Nowa odsłona kampanii piwa Lech Premium od GPD Advertising.
Ubezpieczyciel rekrutuje przedstawicieli do współpracy w całym kraju i mówi o zasadach.
Sfinks Polska inwestuje w Błękitnym Wieżowcu.
Główną wygraną w loterii jest Citroën C4 Cactus, którego losowanie odbędzie się 1 lipca br.
Malma tym razem zachęca do wypróbowania swoich sił również w językowych łamańcach.
Startuje nowa kampania energetyka Tiger z portfolio Maspeksu.
Do współpracy przy realizacji #MyShoesiePL firma zaprosiła blogerki modowe.
Agencja wygrała globalny przetarg na obsługę w internecie marek z portfolio marketera - wynika z nieoficjalnych informacji.
Przedstawiciele portalu LinkedIn poinformowali o przejęciu portalu edukacyjnego Lynda.com.
Linie lotnicze Etihad Airways niebawem wystartują z kolejną kampanią.
Japoński producent samochodów rozpoczyna rozległą współpracę z artystami.
Historię o poszukiwaniu odpowiedniego biustonosza firma ubiera w animowane szaty z udziałem gwiazd.