czwartek, 16 kwietnia 2015
Na działalności podstawowej, czyli na lataniu, nasz narodowy przewoźnik zarobił ponad 99 mln zł. EBITDA wyniosła 291 mln zł, o 86 proc. więcej niż w 2013 r. Ze względu na osłabienie złotówki spółka zaksięgowała jednak 263 mln zł straty netto.
Komisja Europejska w prowadzonym od 2008 r. postępowaniu wobec Google, postawiła wczoraj temu koncernowi konkretny zarzut o nadużywanie monopolistycznej pozycji. To pierwszy tego typu zarzut antymonopolowy w historii amerykańskiego potentata.
MBank i Allegro podpisały długoterminową umowę polegającą na oferowaniu produktów bankowych klientom serwisu.
"W ING bankuję, tak jak prowadzę firmę. Po swojemu" - rusza nowa kampania Kont Direct dla Firmy ING Banku Śląskiego.
Doceniono: "Kabaret śmierci", "Portrety wojenne", "Granatowy zeszyt" i "Obietnicę dzieciństwa".
Wśród propozycji nadawcy publicznego dominują formaty serialowe.
Poszerzy też dystrybucję trzech innych stacji tematycznych.
Odwiedzający najczęściej interesują się lokalnymi produkcjami dokumentalnymi.
Na rynek trafia "Bravo Tube News" - magazyn dla youtuberów.
Startuje nowa kampania czekoladowego batona Nestle.
Agencja zajmie się głównie kanałami społecznościowymi.
Maspex rusza z coroczną odsłoną działań promujących markę napojów.
Wystartowała nowa kampania marketingowa Chwastoksu i Agrosaru, zrealizowana przez agencję reklamową Walk.
Przedstawiciele koncernu Danone są zadowoleni z wyników globalnej sprzedaży pierwszego kwartału, która w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego wzrosła o 8,1 proc.
Trzeci pod względem wielkości światowy producent piwa - koncern Heineken - przejął ponad 51 proc. udziałów w słoweńskim browarze Pivovarna Lasko.
Badanie firmy Carat wykazało, że ponad połowa użytkowników internetu w Wielkiej Brytanii przegląda sprawdzone źródła informacyjne.
Duńska marka klocków rozpoczyna podbój azjatyckiego rynku.
Producent wody butelkowanej startuje na Wyspach z radosną, naturalną komunikacją, promującą tenis, szczególnie wśród najmłodszych.