poniedziałek, 20 kwietnia 2015
Grupa Żywiec potwierdza wprowadzenie marki, ale nie komentuje informacji o wsparciu i dystrybucji.
Po pierwszych trzech miesiącach sprzedano blisko 14 mln biletów.
Wśród niemieckich propozycji m.in. głośny film wojenny.
Spadek odnotowano, mimo że firma od kwietnia ub.r. do marca br. sprzedała o 2 proc. więcej piwa.
Kampania rozpoczęła się 10 kwietnia niestandardowym eventem w warszawskiej Kinotece.
Kampanie reklamowe będzie można targetować na podstawie wyborów muzycznych użytkowników.
Współpraca domu mediowego z klientem odbywa się na dwóch obszarach: kreacji oraz performance’u.
Bank wyraźnie kieruje przekaz do młodych.
Za planowanie i zakup OOH odpowiadają Posterscope oraz Carat.
Agencja odpowiedzialna jest przede wszystkim za budowanie relacji z mediami i tworzenie materiałów prasowych.
Słynny koszykarz zachęca dzieci do aktywności fizycznej.
W syropie znaleziono zanieczyszczenia.
Kampanię realizuje K2 Media.
Przetarg wygrały: Concept Music Art, Grupa Manta Górka i Pasaj (działający łącznie jako konsorcjum), Jet Events, Yongers Pl oraz Brand Republic.
Strony podpisały umowę na rok.
Wartość obrotu produktami markowymi w Polsce wzrosła o 3 proc.
Prezes koncernu Peter Brabeck-Letmathe podkreślił, że powstanie Kraft Heinz Co. stanowi duże zagrożenie dla Nestlé - zwłaszcza na najważniejszym rynku amerykańskim. Raportował też słabsze od oczekiwań wyniki I kw. 2015 roku.