poniedziałek, 27 kwietnia 2015
Agnieszka i Bartosz Gołębiowscy pozostaną mniejszościowymi udziałowcami i zarządzającymi.
Kary za nielegalne reklamy będą wynosić czterdziestokrotność opłat reklamowych.
Umowa ze zwycięzcą zostanie podpisana na 17 miesięcy.
Deputy creative director z Saatchi & Saatchi Group będzie oceniał prace na Ad Stars International Awards Korea
Odpowiadają przed Jolantą Kaczmarek, international group account manager.
Przychody w 2014 r. zwiększyły się o 66 proc. do 183 mln euro, a spółka otrzymała kolejne 30 mln euro dofinansowania.
PKO BP, jego mniejszościowy akcjonariusz, wreszcie zgodził się na zmniejszenie zaangażowania. Bank ma ściśle współpracować z Pocztą.
Nadawcą kanału jest należąca do Grupy ZPR Media spółka TV Spektrum.
Biuro Podróży Reklamy kolejny raz realizuje kampanię "Kolorowa Polska".
Do klientów dołącza Bank Smart.
Kawowa marka otworzyła swoje sklepy we Wrocławiu i w Krakowie.
Nowa propozycja biura reklamy.
Wraz z nowym menu lunchowym w restauracjach sieci pojawia się kolejne udogodnienie dla konsumentów.
Henkel wesprze nowy produkt wielokanałową kampanią.
Planowaniem i zakupem mediów zajmie się Starcom.
Agencja po wygranym konkursie będzie wspierała markę w Facebooku.
Przedstawiciele Procter & Gamble zapowiedzieli globalne oszczędności w wynagrodzeniach dla agencji na pułapie 500 mln dol.
Oznacza to wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku ub. o 12 proc. Zysk w omawianym okresie wyniósł blisko 3,6 mld dol., co oznacza 4-proc. wzrost rok do roku.
Publicis Worldwide ogłosił zakup za kwotę ok. 7 mln funtów agencji Vivid Brand zajmującej się shopper marketingiem.
Przychody Microsoftu po I kw. br. osiągnęły pułap 21,72 mld dol., co oznacza 6-proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.