
piątek, 8 maja 2015
Top News
-
Zakończył się przetarg na planowanie i zakup mediów banku należącego do BZ WBK.
-
Będą odpowiadać za segmenty: motoryzacja, nowe technologie oraz podróże.
-
Barbara Stawarz będzie odpowiadać za rozwój oferty w obszarze content marketingu w grupie Havas Worldwide w Polsce.
Kraj
-
Tempo pozyskiwania klientów okazało się wyższe niż zakładano.
-
Prezes MEC jako jedyna przedstawicielka polskiej branży marketingowej zasiądzie w jury konkursu.
-
Z branżą reklamową związana jest od 1998 r.
-
Agencja wzmacnia zespół SEM.
-
Do agencji dołącza senior art director i copywriter.
-
Specjalistka od reklamy wielkoformatowej z Gigaboard Polska zmienia firmę.
-
Marka Unilevera z nową komunikacją, której ambasadorką jest Dorota Wellman.
-
Grupa BRJ reklamuje swoją markę w regionie.
-
Nagrodą wyjazd na festiwal w Cannes.
-
Sieć rozpoczęła sezon wiosenno-letni premierą nowego kanału sprzedaży.
-
Marka zachęca do składania życzeń mamom.
-
Agencja odpowiada za stworzenie nowego serwisu dla klientów dostawcy energii.
-
Działania promocyjne realizuje Digital One.
-
Będzie też odpowiadać za współpracę "Gazety Wyborczej" z wydawnictwami.
-
Pismo zyskało nową szatę graficzną, nowych autorów i nowe rubryki.
-
Marka m.in. otrzyma branding na stadionie klubu.
-
Na półkach pojawi się Leibniz Rożki z kremem.
Przetargi
-
W konkursie startowało sześć agencji.
Zagranica
-
Przychody Time Inc. (wydawcy m.in. "People" czy "Sports Illustrated") w I kw. br. były niższe o 8,7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
-
W Amsterdamie browar zorganizował akcję, w której główną rolę odegrała butelka z wbudowanym GPS.
-
Skoda przez kolejne dwa lata, począwszy od lipca br., będzie oficjalnym sponsorem transmisji wyścigu Tour de France w ITV oraz wszystkich kanałach mobilnych.