piątek, 3 lipca 2015
Budżetu broni ZenithOptimedia Group.
Scripps Networks Interactive Inc. zrealizował umowę zakupu 52,7 proc. akcji TVN od Grupy ITI oraz Grupy Canal+. Nowe osoby w radzie nadzorczej TVN.
Wartość transakcji wynosi 4,6 mln zł brutto.
Będzie odpowiedzialna za wsparcie strategiczne kluczowych klientów agencji i rozwój nowego biznesu.
Testy obejmą emisję naziemną oraz internetową. Potrwają miesiąc.
Zmiany w działach kreacji oraz graficznym.
Cztery nowe osoby w agencji.
Na kołach rowerów po zmierzchu wyświetla się hasło PGE.
Operator promuje ofertę "Ja + Abonament, czyli wszystko bez limitu: rozmowy, SMS-y, a teraz także internet LTE!".
Monitory z funkcją Audience Measurement oprócz wyświetlania treści promocyjnych zmierzą ruch przed ekranem.
Konkurs to jedna z większych akcji poświęconych produktom audio marki Philips.
Agencja zajmie się obsługą w mediach społecznościowych oraz stworzeniem apteki internetowej.
Agencja zwyciężyła w konkursie ofert.
Do tej pory budżet kreatywny spoczywał w rękach Adam & Eve/DDB.