wtorek, 7 lipca 2015
Pozycję lidera utrzymał MEC, natomiast miejsce drugie zajmuje MediaCom.
Po sfinalizowaniu skupu akcji Amerykanie wycofają TVN z GPW w Warszawie.
Nie zmienia się marka Expander i model działalności firmy doradczej.
Agnieszka Przewoźnik i Krzysztof Czok awansują na co-managing directorów. Z biurem reklamy po blisko dziewięciu latach rozstaje się Olaf Szymański, agency sales director.
Grzegorz Sarzyński dołącza do zespołu.
Dyrektorem zarządzającym i partnerem Infinity Media Middle East FZ LLC został Maciej Białko.
Kampania będzie realizowana w internecie, obejmie też aktywności BTL.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Grey.
Havas Media prawdopodobnie broni budżetu.
Sieć szkół językowych poszerza zakres współpracy z agencją.
Agencja będzie koordynować realizację działań w Polsce, na Węgrzech, Słowacji i Słowenii.
Na Wyspach odnotowano dobre sześć miesięcy dla sprzedaży nowych aut, które znalazły 1,3 mln nabywców. To wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedzającego o 7 proc.
Wa Wyspach sieć handlowa startuje z działaniami w telewizji.
Były szef londyńskiego oddziału projektowego Fallon wygrał dwa ważne przetargi i otrzymał propozycję nowej pracy.
David Kroll zastępuje Andy'ego Englanda.
Wystartowały niestandardowe działania promocyjne w kanale YouTube realizowane z zespołem The Bottle Boys.