wtorek, 14 lipca 2015
Rozpoczyna się kolejna faza przetargu na obsługę mediową Nivei w Polsce oraz w krajach bałtyckich.
Firma nie potwierdza naszych informacji.
Do jego obowiązków należeć będzie nadzór nad realizacją projektów marketingowych biura.
W agencji Click Community powstaje nowy dział efektywnościowy.
Spożycie cydru w Polsce rośnie.
CEO McCann Worldgroup z Polski poprowadzi wykład podczas międzynarodowego festiwalu reklamy.
Koszt product placementu miasta wyniósł 250 tys. zł.
Nice Polska nadal Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy.
Widzowie stacji zobaczą tę nową produkcję w przyszłym roku.
Bank chce zmienić nastawienie klientów do kart kredytowych za sprawą nowej kampanii.
Przewidywany budżet to 10 mln zł.
Konsorcjum wygrało przetarg. Więcej zgłoszeń nie było.
Wartość budżetu mediowego firmy to miliard funtów, a w ostatniej fazie z gry wypada Starcom.
Firma wygrywa skonsolidowany budżet globalny również na media cyfrowe.