poniedziałek, 3 sierpnia 2015
Po odejściu Katarzyny Grzywaczewskiej marketingiem firmy ubezpieczeniowej zawiaduje dyrektor operacyjny, którego wspiera dotychczasowa kierownik działu marketingu.
Zakończył się przegląd dotychczasowych dostawców marketingowych specjalizujących się w działaniach online.
Przez pięć lat pracował w Orange Polska.
Przejęta ponad 1,5 roku temu przez Lenovo Motorola rozpoczyna odbudowywanie pozycji marki w Polsce.
Internal quality director żegna się z agencją.
Za przygotowanie tych działań odpowiada VML Poland.
Pod koniec roku Gazeta.pl uruchomi polską edycję serwisu.
Sprzedaż w tym okresie wzrosła o ponad 50 proc.
Wyniki badania IQS dla 360YT.pl.
Eventi to platforma, która pozwala na zamawianie usług do organizacji wydarzeń.
Z tą agencją operator platformy współpracował już wcześniej.
Sieć sklepów budowlanych korzysta z pomocy audytora.
Wystartowały niestandardowe działania marki realizowane przez Droga5 promujące alternatywne źródła energii.
Marka wchodzi w nowy segment.
W nowej kampanii fani sportu porównani są do zwierząt.