piątek, 14 sierpnia 2015
Zadanie konkursowe polega na stworzeniu kampanii wykorzystującej narzędzia AdWords lub Google+.
"Brak środków na koncie" - czytała Krystyna Czubówna.
Najpopularniejszymi suplementami są te, które pozytywnie wpływają na włosy i paznokcie. Miejscem, gdzie respondentki najczęściej kupują suplementy diety, są apteki - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Tureckie linie to drugi, po Ryanairze, największy przewoźnik w Europie.
Film wizerunkowy magazynu dla kobiet wyemitują stacje TLC, ID HD i Animal Planet HD oraz wybrane kina.
100 egzemplarzy miejskich aut hiszpańskiej marki - modeli Mii - wyjedzie na polskie ulice w barwach floty giganta kosmetycznego Procter & Gamble.
Producent napoju energetycznego organizuje pokaz lotów i wspiera wydarzenie kampanią.
Współpraca obejmuje komunikację i działania marketingowe w Facebooku.
Gigant FMCG zwolni 2,5 tys. osób.
BETC Paris z nową kampanią McDonald's.
Firma w ramach kolejnej edycji projektu konkursowego Next Big Thing oferuje w ramach współpracy zwycięskim spółkom 50 tys. dolarów.