
środa, 19 sierpnia 2015
Top News
-
Były menedżer Havas Sports & Entertainment zmienia pracodawcę.
-
Rezygnacja Sebastiana Mikosza została przyjęta w poniedziałek.
-
Głównym motorem rozwojowym jest obecnie reklama graficzna.
-
Za kreację nowej kampanii Apapu odpowiada agencja Brasil. Marketer twierdzi, że chciał pokazać piękno i prawdziwość ludzkiego ciała w kontekście radzenia sobie z bólem i poszukiwania ulgi w cierpieniu.
Kraj
-
Agencja zatrudnia head of TV & multiscreen oraz head of video.
-
Wcześniej związany był z Mobext Polska.
-
Promocję na wyższe stanowisko otrzymała Kornelia Maciejewska.
-
W ciągu dekady odsetek internautów odwiedzających strony internetowe banków wzrósł o połowę.
-
W sesji wzięły udział Bella Hadid i Xiao Wen Ju.
-
Znak towarowy TVP ABC pojawił się już na produktach producenta wód mineralnych. Negocjowane są kolejne umowy.
-
Nowe nazwy i logotypy mają podkreślać charakter stacji.
-
Media zaplanował i kupił ZenithOptimedia Group.
-
Specjalna oferta zostanie wsparta kampanią, którą zaplanował Havas Media.
-
Firma z Kętrzyna wspiera lokalne przedsięwzięcia rozrywkowe latem.
-
Po dziesięciu dniach od premiery film "Mały Książę" obejrzało ćwierć miliona widzów.
-
W projekcie uczestniczył dom mediowy MEC.
-
Pięć produktów z portfolio firmy z certyfikatem sygnowanym przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Przetargi
-
Do jej premiery zostało około czterech miesięcy.
-
Agencja przeprowadzi kampanię spółki Aspiro w Facebooku.
Zagranica
-
Facebook wprowadza nowe funkcje w Audience Network.
-
McCann New York z przewrotną kampanią adresowaną do rodziców zachęcającą do słuchania intuicji.
-
Chiny mają 668 mln użytkowników internetu, z czego z social mediów korzysta 659 mln użytkowników.
-
Umowa jest warta 25 mln zł.