
czwartek, 20 sierpnia 2015
Top News
-
Zajmie się m.in. rozwojem oferty handlowej agencji.
-
Pokieruje segmentem lifestyle.
-
Trwa etap teaserowy kampanii. Marketer nie ujawnia szczegółów.
-
Z agencją związany jest od 2005 r.
Kraj
-
Nowa uproszczona oferta zastąpi wszystkie dotychczasowe mobilne plany taryfowe.
-
Reklamodawcy mają mieć możliwość wykorzystania siły kanałów dziecięcych w dotarciu do dorosłych, jak również do dzieci, które mają istotny wpływ na decyzje zakupowe.
-
Niecodzienna kampania skierowana jest do kurierów.
-
Rusza nowa kampania przygotowana przez Opus B.
-
Firma pożyczkowa kusi możliwością wstrzymania spłat i zachętami dla nowych pożyczkobiorców.
-
Banki promują wspólną ofertę kredytu gotówkowego. Kampanię przygotowały: Biuro Kreatywne Granatowi, studio Imaginarium Art i dom mediowy Effective Media.
-
Nowa funkcja umożliwia targetowanie reklamy na bazie położenia użytkownika w przeszłości.
-
W specjalnym kontenerze można wymienić dowolne opakowanie po napojach na butelkę wody Żywiec Zdrój.
-
Na rynek trafia nowy wariant kawy marki Tchibo.
-
Operator komórkowy nawiązał współpracę z twórcami popularnych kanałów o grach wideo. W projekcie uczestniczyła agencja GetHero.
-
Agencja zrealizowała nowy serwis marki po wygranym przetargu.
-
Za jej koordynację odpowiada Bluerank.
Przetargi
-
Agencja zajmie się kampanią dla wariantu Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem.
Zagranica
-
Po inwestycji w Vox podmiot wydaje 200 mln dol. na zakup amerykańskiego serwisu.
-
Globalnie markę obsłuży agencja R/GA London.
-
Na Wyspach wystartowała kampania sieci Bathstore autorstwa Saatchi & Saatchi.