wtorek, 25 sierpnia 2015
Marketer rozstrzygnął przetarg mediowy.
W SMG pracował od 2011 r.
Oznacza to, że po 18 latach prawa do transmisji meczów ligi hiszpańskiej w Polsce tracą stacje Canal+.
Bilans firmy poprawia wzrost ubezpieczeń autocasco i mieszkań.
Operator wykorzystuje reklamowo swoje zaangażowanie w promocję siatkówki.
Działania reklamowe obejmą telewizję, internet, prasę, OOH i POS. Za kreację odpowiada agencja DDB & Tribal wraz z Cut Cut, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
W działaniach zaakcentowane zostaną nowości i kolejne edycje hitów TVP1 i TVP2.
W ofercie programowej stacji znajdą się m.in. nowe polskie i zagraniczne seriale oraz programy dokumentalne i rozrywkowe.
Wystartowała intensywna kampania dla marki z portfolio ZT Kruszwica/Bunge Polska.
Do kolejnych obowiązków agencji będzie należeć komunikacja w social mediach.
Agencja zadba o facebookową społeczność marek.
Wystartowała kampania energetyków Black z portfolio FoodCare.
Publicis przygotował kolejny spot dla marki Animeksu.
Media dla Madej Wróbel kupuje Initiative.
Agencja wygrywa przetarg, zdobywając nowego klienta.
W ciągu najbliższych trzech lat marketer chce zainwestować na terenie Chin 4 mld dol. i sprawić, żeby kraj ten stał się trzecim co do wielkości rynkiem marki na świecie.
DLKW Lowe przygotowało dwa spoty na potrzeby kampanii na Wyspach Brytyjskich.
Stuart Clark jako client managing partner regionu APAC.
Stacja BBC One przygotowuje się do działań promocyjnych przed świętami Bożego Narodzenia w social mediach.