piątek, 28 sierpnia 2015
Co piąta złotówka na reklamę display w Polsce będzie w tym roku wydana w ramach systemu zautomatyzowanej sprzedaży. Rynek programmatic advertising osiągnie w tym roku wartość ok. 250 mln zł.
Czwartemu operatorowi komórkowemu daje to już 22,3 proc. udziałów w rynku.
Sieć sklepów z obuwiem wchodzi w e-commerce za 130 mln zł.
Za te projekty odpowiada Aldona Wijasińska.
Marka ciastek z portfolio Mondelez Polska adaptuje na potrzeby polskiego rynku animację z wampirkiem.
We wrześniu po raz pierwszy od 10 lat marka Top Secret ruszy z wielokanałową kampanią reklamową.
Spółka odpowiada za całość działań logistycznych, fiskalizację sprzedaży oraz kontakt z odbiorcami końcowymi.
Za przygotowanie i realizację konkursu odpowiada WebTalk.
W Pałacu pod Baranami będzie można napić się sieciowej kawy.
Agencja przygotuje kampanię online.
Agencja zajmie się strategią i kreacją dla tego programu grupy Volkswagen.
Agencja będąca częścią WPP dokonała przejęcia większościowego pakietu firmy digital.
Marka Splendid pokazuje, że jest adresowana do dorosłych.