czwartek, 1 października 2015
Zmiany dotyczą zarówno tzw. pionu komercyjnego, jak i łańcucha dostaw.
W 22. edycji festiwalu w Portorożu znalazło się 86 zgłoszeń z Polski.
Działanie potrwa rok i ma na celu uświadomienie Polakom, jak ważna jest ich rola w kształtowaniu uczciwego obrotu gospodarczego. Za przygotowanie i kompleksową obsługę loterii odpowiedzialna jest agencja Unique One.
Rusza projekt specjalny banku we współpracy z Media Impact Polska.
Wartość transakcji nie została ujawniona.
Nowa jednostka poświęcona będzie e-commerce.
Dwie agencje rozpoczynają współpracę projektową.
Poszerzona zostanie też oferta HD. Na platformie pojawi się 9 nowych stacji nadawanych w wysokiej rozdzielczości.
Na 10-lecie pracy twórczej projektant we współpracy z marką technologiczną zaprojektował specjalną torbę.
Gadżety z logo jabłka występują w "20 mkw. Łukasza".
W promocji do 10 listopada br. całkowity koszt pożyczki to "tylko" 20 proc. Ale tylko dla nowych klientów i tych, którzy wzięli udział w majowo-czerwcowej promocji.
Tym razem producent wędlin wspiera kategorię parówek "rodzinną" kampanią.
Studio przygotowało oprawę efektową do sztuki "Podróże Guliwera".
W zakresie BTL T-Mobile współpracował będzie z agencją G7.
W konkursie broni się Lowe Media.
Wystartowała długo oczekiwana kampania produktu Keurig Kold. Za kreację kampanii odpowiada Havas Worldwide New York.
Startuje kolejna kampania marki Unilevera "Change One Thing".
W najbliższych tygodniach detalista w 50 lokalizacjach w Wlk. Brytanii rozpocznie testy nowego układu półek i ekspozycji towarów.
W Tajlandii startuje kampania Grabtaxi - odpowiednika europejskiego Ubera.