wtorek, 6 października 2015
MEC Amplifier pozwala prognozować popyt na bieżąco, analizując dane m.in. o pogodzie, liczbie wątków w social mediach i wolumenie pytań w wyszukiwarkach.
System umożlliwia automatyczny zakup reklam w produktach Microsoftu, takich jak MSN, Skype, Outlook.com, Windows czy Windows Ads-in-Apps
Pakiet jest wspierany przez wszystkie strony i aplikacje sieci.
Umowa z Disney Media Distribution ma charakter na wyłączność i dotyczy zarówno praw telewizyjnych, jak i online.
Największy SKOK w kraju przygotowała działania wizerunkowe. Autorem kampanii jest agencja Apella.
Za jej przygotowanie odpowiedzialna jest agencja Havas Worldwide Warsaw.
Porusza ona temat profilaktyki raka szyjki macicy oraz wczesnego wykrycia objawów raka piersi.
Rusza kolejna odsłona kampanii edukacyjnej #zanimzostanezombie.
Startuje nowa kampania marki Maspeksu.
Agencja Publicity obsłuży warszawską instytucję kulturalną.
Lidl po prawie półrocznych przygotowaniach otworzył swój debiutancki "new concept" sklep w miejscowości Gorey.
Luksusowe usługi przewoźnika promuje znana amerykańska aktorka.
W Wielkiej Brytanii Avon startuje z rozległymi działaniami online.
Po raz pierwszy od otwarcia 60 lat temu pierwszego parku zabaw Walt Disney Co. zamierza wprowadzić elastyczne ceny w swoich Disneylandach. Ceny biletów mają być kształtowane wg sezonowego popytu, ma też pojawić się więcej atrakcji wliczonych w ich cenę.