poniedziałek, 12 października 2015
MEC traci wieloletniego klienta.
Ostatnie kampanie w mediach realizował dla Taurona SMG Starcom.
Małgorzata Adamczyk i Zofia Smełkówna apelują o większą reprezentację pań.
Spółka notowana na New Connect odkupuje udziały od Bartosza Aninowskiego.
Z MSL Group związana jest od 2010 r.
Agnieszka Gilewska zmieniła agencję.
Rozpoczyna się wsparcie sprzętu premium z oferty dużego AGD.
Agencja poprowadzi działania reklamowe w mediach społecznościowych.
Goplana i Solidarność we wspólnej kampanii telewizyjnej, pierwszej od wielu lat.
Kampanię przygotowały: Scholz & Friends Warszawa, TFP i OMD Media Direction.
Za zakup mediów na wybranych rynkach odpowiada Vizeum.
Schulz Brand Friendly odpowiada za koncepcję kreatywną, produkcję i montaż nowego spotu.
Korzystający z tego programu marketerzy w bezpośredni sposób mogą teraz umieszczać swoje sześciosekundowe reklamy typu pre-roll przed profesjonalnie wyprodukowanym kontentem wideo.
Milk Tray Man powraca w brytyjskiej kampanii czekoladek.
Startuje kampania autorstwa BBDO inspirowana zbliżającą się premierą "Star wars".