środa, 14 października 2015
Marketer wysłał zaproszenia do agencji.
W branży marketingowej pracuje od ponad 12 lat.
Nie jest to jeszcze wiążąca oferta, ale zarządy obu piwowarskich koncernów ogłosiły porozumienie w zasadniczych kwestiach.
Startuje polska odsłona kampanii marki z portfolio P&G przeciwko stereotypizacji kobiet.
Główne kanały dotarcia to internet i prasa.
Ma on służyć do lepszej oceny kupowanych powierzchni reklamowych.
Do zespołu dołączają Cezary Polak, Łukasz Badowski, Artur Głowacki, Paweł Fortuna i Łukasz Bożycki.
W tym roku obchodzone jest 15-lecie projektu.
"Teacher Truths" to nowa kampania, która w Stanach promuje produkty przeciw trądzikowi.
"Szkatułkowa" kampania autorstwa agencji Havas startuje w Wielkiej Brytanii.
Wartość kampanii realizowanej przez The Brick Road wynosi milion funtów.