poniedziałek, 19 października 2015
Klient ZOG sprawdza oferty w domach mediowych - wynika z naszych informacji.
Tysiąc zgłoszeń, 45 nominowanych i tylko 9 zwycięzców.
Najwięcej pieniędzy trafiło do magazynów.
Za kreację odpowiada agencja Heart & Brain.
Polskie Zdroje przygotowują się do premiery "Spectre".
Marka "zagra" w drugim sezonie serialu "Zbrodnia" w kanale AXN.
Kolejna odsłona kampanii z Radosławem Kotarskim.
Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, radiu i internecie.
Współpraca ma charakter projektowy.
Tym samym kanał znacząco zwiększa swą dystrybucję na Śląsku i Zagłębiu.
Prowadzi też przetarg na media cyfrowe.
Przewidywany budżet planowanej kampanii to ponad 1,2 mln zł.
Marka z portfolio United Biscuits rozstrzyga przetarg.
Agencja zostaje globalną wiodącą agencją strategiczną i kreatywną marki z portfolio Diageo.