czwartek, 5 listopada 2015
Mają one usprawnić działania nadawcy w najważniejszych obszarach. Zmiany w strukturze zostaną wprowadzone do końca I kwartału 2016 r.
Łącznie w konkursie nominowano 21 projektów.
Pierwsze efekty zmian zobaczymy już w I kwartale przyszłego roku.
Partnerzy podpisali umowę na rok 2016.
Poprzednio związana była z OS3.
Agencja podpisała kontrakt z Netto Polska - siecią sklepów spożywczych wywodzącą się z Danii.
Internet nie spowoduje zamknięcia aptek stacjonarnych - wynika z badania.
Do teamu dołączają Jakub Zborowski i Piotr Osiński. Awansuje Małgorzata Kardynia.
Fioletowy operator komórkowy udostępnił wszystkim swoim abonentom serwis streamingu muzyki Tidal bezpłatnie na dwa lata.
Biorąc pod uwagę wyniki z Megapanelu, sieć trafia do ok. 1,5 mln osób.
Leila Fataar zajmuje nowo utworzone w spółce stanowisko, na którym odpowie za relacje marki z przedstawicielami kultury.
W Malezji wystartowała roztańczona kampania szwedzkiej sieci.
Adam & Eve/DDB w dobrej formie na Wyspach.