sobota, 14 listopada 2015
Co najmniej dwóch operatorów złożyło do UKE wnioski o unieważnienie aukcji na częstotliwości mobilnego internetu LTE. Szykuje się prawniczo-urzędnicza batalia, która jest na rękę Plusowi.
Z usług telefonicznych Plusa w ciągu roku zrezygnowało ok. 300 tys. użytkowników.
W minionym kwartale przychody reklamowe TV Polsat wzrosły o 11,9 proc., podczas gdy cały rynek o 6,4 proc.
Aplikację przygotowała firma Optizen Labs.
Jak podaje dziennik "Rzeczpospolita", szacunkowa wartość sprzedaży towarów związanych z kosmiczną sagą to 33 mld dol.
Polska i Szwecja zorganizują wspólnie tę imprezę w 2023 r.
W ostatni weekend pół miliona Polaków zobaczyło "Spectre" - kino prawdopodobnie pobije ubiegłoroczny rekord pod względem sprzedaży biletów.
Agencja odpowiada za kanały społecznościowe.
Marka olejów silnikowych pojawi się m.in. jako sponsor programu "Polscy Truckersi" wyprodukowanej przez Discovery.
Ambasadorka marki występuje w nowej roli.
Firma kontynuuje współpracę z domem mediowym Mindshare.
Dom mediowy z Group One przejmuje digitalową obsługę TUI.
Agencja wygrała przetarg na obsługę full service tego marketera.
Lidl zapowiedział w Wlk. Brytanii na przestrzeni najbliższych trzech lat, inwestycje rzędu 1,5 mld funtów w modernizację swoich istniejących placówek i otwieranie nowych.
Największy na świecie producent pecetów, chińska firma Lenovo, która w sierpniu br. zwolniła ponad 3200 pracowników, poniosła w III kw. stratę w wysokości 714 mln dol.
Bailey do tej pory pełnił funkcję chief executive and executive creative director of Isobar UK. Teraz jako chief creative officer będzie zarządzał całym regionem EMEA.
Boysband promuje nowy model Hondy Civic.