środa, 18 listopada 2015
Opus B traci budżet reklamowy firmy.
Menedżer związany z firmą od wielu lat przejął obowiązki po Katarzynie Jóźwik.
Pracował m.in. w Hypermedia Isobar, ClickAd Group oraz Havas Media Group.
Kampania dotyczy promocji nowego produktu - kubełka "Strips & Bites".
Jan Piński, dotychczasowy naczelny, odchodzi z zespołu redakcyjnego.
Zmiany to efekt integracji BAN z Blomedia i NextWeb Media.
Sieć zadowolona z popularności w Facebooku wchodzi na kolejny portal społecznościowy. Za obsługę w Instagramie będzie odpowiadała agencja Grandes Kochonos Digital.
Sos z pomidorów Maspeksu w bożonarodzeniowym wdzianku. Za kreację spotu odpowiada Brasil.
Firma kontynuuje strategie miłosnych opowieści. Za realizację reklamy odpowiada agencja Opus B, a za planowanie i zakup mediów OMD.
Francuska Grupa Auchan zapowiedziała inwestycje rzędu miliarda euro, które mają być głównie przeznaczone na renowacje istniejących sklepów oraz badania konsumenckie.
Sprzedaż nowych samochodów na Starym Kontynencie osiągnęła najniższy od pięciu miesięcy poziom. Główny powód to kryzys wywołany przez Volkswagena.
Apple chce wprowadzić usługę pozwalającą przesyłać bezpośrednio pieniądze pomiędzy swoimi użytkownikami. Technologiczny gigant prowadzi już negocjacje z instytucjami finansowymi, ale analitycy twierdzą, że wprowadzenie tej usługi to melodia dalekiej przyszłości.
Taco Bell, jeden z najważniejszych graczy na amerykańskich rynku fast foodów, w ślad za swoimi konkurentami zapowiedział używanie w swoich placówkach jaj znoszonych wyłącznie przez kury na wolnych wybiegach (cage free eggs).