czwartek, 26 listopada 2015
Powstanie dodatkowy, najwyższy próg dotyczący budżetów na poziomie 5-6 mln zł rocznie.
W tym gronie znalazła się też Rada Reklamy.
Nowa spółka w portfelu Larq.
Operator uruchomił portal Centrum Direct Mail oferujący kompleksową obsługę w zakresie marketingu bezpośredniego.
Największa galeria handlowa Wielkopolski, poznański Stary Browar, została sprzedana przez jego właścicielkę Grażynę Kulczyk niemieckiemu funduszowi Deutsche AWM (Deutsche Asset & Wealth Management).
Startuje kampania promująca portal randkowy.
Wsparcie przygotował Maxus Social Life.
To także krok mający na celu wejście marki na rynki zagraniczne.
Sieć promuje swoją ofertę dwuminutowym filmem, w którym prezentuje zestaw świątecznych okazji do imprezowania.
Niemiecka sieć Lidl ogłosiła w Chorwacji zamiar zainwestowania ok. 40 mln euro w roku 2016. To znacznie więcej niż w roku bieżącym, w którym inwestycje Lidla zamkną się kwotą ok. 5 mln euro.
Specjaliści opracowujący raport BrandScience rekomendują, żeby 45 proc. budżetu na OOH wydawać na digital OOH.
Narzędzie przeznaczone jest m.in. do monitoringu marek i komunikacji marketingowej, oferuje bieżący dostęp do danych.