poniedziałek, 30 listopada 2015
To już 12. edycja Raportu Specjalnego Biura Reklamy przygotowanego przez "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą Millward Brown.
Finalny dokument Rada chciałaby zaprezentować w pierwszym półroczu 2016 r.
Producent wafli ryżowych przejęty przez południowoafrykańskiego inwestora.
Sąd Okręgowy w Warszawie podzielił stanowisko KRRiT, która ukarała TVN karą 250 tys. zł.
Umowa obejmuje m.in. udostępnienie materiałów z prestiżowych lig piłkarskich.
Agencja będzie odpowiadać m.in. za obsługę kilku fan page'y w Facebooku.
Media zaplanował i kupił Media Group.
Na użytkowników komunikatora czekają rabaty w sklepach online.
LOT rozpisuje przetarg.
Agencja zajmie się social mediami nowego klienta.
W listopadzie i grudniu na zakupy online amerykańscy konsumenci przeznaczą ponad 70 mld dolarów.
Firma jest zadowolona z wyników działań adresowanych do millenialsów.
Sieć odzieżowa Uniqlo zatrudni 100 uchodźców, żeby pomóc im na początku drogi w nowym środowisku.
JWT London posypuje angielskie ulice sreberkami po cukierkach.
Bohaterami nowego spotu reklamowego są babcia, wnuczek i własnoręcznie przez babcię wykonany miś przytulanka.