wtorek, 1 grudnia 2015
Zakończyły się przetargi marketera na media tradycyjne oraz digitalowe.
Zasiądzie również w zarządzie Havas Worldwide Group Poland.
Ma ponad 10-letnie doświadczenie w sektorze ubezpieczeń.
W polityce handlowej TVN Media na 2016 r. pojawiają się zmiany w strukturze klastrowej i nowe produkty.
Według raportu firmy PayPal coraz częściej Polacy kupują przez internet nie tylko w Wielkiej Brytanii i USA, ale także w Chinach.
Działania obejmą głównie internet i kino. Za kreację odpowiada agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Odbyła się już premiera karpiowej kolędy, do sklepów trafia płyta w ramach kolejnej edycji charytatywnych działań "Święta bez granic 2015".
Całość prac realizuje agencja Buzz.
Za przygotowanie kreacji kampanii nie odpowiada agencja Opus B.
Group M należąca do holdingu WPP podniosła prognozy dotyczące wydatków reklamowych na Wyspach zarówno w kończącym się, jak i przyszłym roku - wzrosty mają wynieść co najmniej 7 proc. (poprzednie prognozy to 6 proc. w br. i 5 proc. w 2016 r.).
Największy producent piwa na świecie Anheuser-Busch InBev po przejęciu koncernu SABMiller wystawi na sprzedaż dwa brandy należące do tego ostatniego, czyli Peroni i Grolsch - wynika z nieoficjalnych informacji "The Sunday Times".
Według cytowanego wyżej raportu Group M, w tym roku - głównie dzięki filmowi "Spectre" - wydatki reklamowe na reklamę kinową w Wlk. Brytanii wzrosną o 23 proc. Co najmniej 11 proc. to "zasługa" Bonda.
Amerykańscy konsumenci coraz częściej kupują online. W tym roku podczas zakupowego szaleństwa wydali o ponad miliard dolarów mniej niż rok wcześniej. Zdaniem analityków to właśnie koronny dowód postępujących zmian zwyczajów zakupowych.
Choreografia do teledysku promującego nowego Samsunga Gear S2 opiera się na koncepcie tarczy zegara.