środa, 2 grudnia 2015
Obecnie jest to klient MEC.
Tegoroczna edycja festiwalu odbywa się w dniach 1-3 grudnia w Antwerpii.
W nowej aktywacji celebryci zdradzają swoje muzyczne "grzeszki".
Spory pomiędzy firmami członkami spowodowały, że rynkowy lider wycofuje się z branżowej organizacji.
Kwota transakcji to 147 mln zł.
Szczegółów nawiązania współpracy strony nie podają.
W sieci dostępne będą wszystkie stacjie z rodziny NC+.
W ten sposób uzupełniono ofertę interaktywną.
Marka Maspeksu rusza z kampanią pod hasłem "Daj coś od siebie" - spot sfotografował Łukasz Żal. Za kreację odpowiada Brainbox, za postprodukcję - Coloroffon. Media kupuje Mindshare.
Marka prezentuje kolekcję na sezon jesień/zima 2015/2016. Za zakup, planowanie mediów oraz przebieg kampanii odpowiada dom mediowy Universal McCann.
W spocie występują artyści kabaretowi z Formacji Chatelet. Platforma kreatywna “Kasa musi się zgadzać" opracowana została we współpracy z zespołem agencji Unlimited. Planowanie i zakup mediów - SMG (Starcom).
Za globalną kreację odpowiada Wunderman.
Za koncept kreatywny komunikacji w telewizji i radiu odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
Oficjalnym powodem są "zmiany w zakresie strategii komunikacji".
Dom mediowy wygrywa po raz kolejny obsługę kampanii banku w mediach online.
Przejęcie Office Depot przez Staple wciąż budzi poważne wątpliwości amerykańskiej The Federal Trade Commission (FTC). W lutym br. Staple zaoferował kwotę przekraczającą 6 mld dol. za przejęcie konkurenta, ale ta transakcja może nie dojść do skutku.
Francuska sieć detaliczna przekształci ostatnio zakupione markety Dia (nabyła ich sześć wyłącznie w mniejszych, francuskich miastach) w pilotażowy projekt o nazwie Contact Marché.
Inauguracja nowej kampanii społecznej odbyła się w światowym Dniu AIDS.
China Media Capital (CMC) za kwotę 265 mln funtów wykupiło 13 proc. udziałów w jednym z najbardziej medialnych klubów angielskiej Premiership - Manchester City.
Największy operator komórkowy w Stanach propaguje prawdziwą bliskość.
Staruszek w spocie oszukuje swoje dzieci, że umarł - to jedyny sposób na zgromadzenie dzieci i wnuków przy jednym stole.