środa, 9 grudnia 2015
Procter & Gamble rozstrzygnął w St. Zjednoczonych rozpoczęty w maju br. przetarg na zakup i planowanie mediów. Większość swojego szacowanego na 2,66 mld dol. budżetu powierzy Omnicom Media Group.
Obecnie zarząd największej w kraju firmy ubezpieczeniowej jest czteroosobowy.
Carlsberg Polska, który przejął od Grupy Żywiec dystrybucję piwa tej marki, zdecydował się na jej pierwsze od wielu lat wsparcie reklamowe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, kreację przygotował Diageo.
Zgoda oznacza m.in. zielone światło dla poszerzenia kompetencji Biura Reklamy o działalność sprzedażową Biura Handlu.
Rakowski i Gurec pozostaną na stanowiskach, Wałuszko pokieruje OTV w Gdańsku.
Przejęcie ma na celu zwiększenie zasięgu sieci DOOH Move Media, oferującej dotąd nośniki w sklepach Alma, Tesco oraz Piotr i Paweł.
Kanał będzie dostępny dla abonentów pakietów Filmbox oraz Super Film & Sport.
Niemiecki producent zmienia dom mediowy.
Kampanię przygotowały TBWA i SMG.
Sieć franczyzowa promuje świąteczne oferty sklepów.
Po czwartym weekendzie wyświetlania filmu obejrzało go 2 mln 301 tys. widzów.
Tygodnik wręczy na początku stycznia kulturalne nagrody już po raz 12.
Keurig Green Mountain, największy, amerykański producent kawowych ekspresów, został przejęty za 13,9 mld dolarów w gotówce przez JAB Holding Co. To największe przejęcie w historii globalnego rynku napojów, obwieszczone jako powstanie "kawowego Budweisera".
Firma Nike prawdopodobnie po raz pierwszy w swojej historii podpisała dożywotni kontrakt z jedną z gwiazd koszykarskiej ligi NBA (czterokrotny zwycięzca plebiscytu MVP) - LeBronem Jamesem grającym aktualnie w Cleveland Cavaliers.
Firma może rozstać się niebawem z agencją DDB San Francisco, z którą współpracuje od 20 lat.