wtorek, 19 stycznia 2016
Firma doradztwa personalnego Hays Poland zaprezentowała raport płac za 2015 r.
Sześć kolejnych postępowań jest w toku.
Rafał Porzeziński, były dziennikarz TV Republika, zastąpił Kamila Dąbrowę.
Senior event manager i event manager dołączają do zespołu agencji.
Nowa komunikacja marki oparta na "gdybaniu" puszcza oko do widzów. Za zakup mediów na rynku polskim odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.
Po czterech latach sieć zamknęła lokal.
Próg wiekowy dla uczestników został podwyższony do 30 lat.
Poland24 ma ruszyć do jesieni 2018 r.
Będzie to platforma dyskusyjna na temat gospodarki.
Agencja przygotowała kampanię inspirowaną słowami księdza poety - w tym roku obchodziłby setne urodziny.
Tan-Viet International z promocją szybkich zup. Za przygotowanie i zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy Havas.
Do tej pory Storck był klientem Initiative.
Zespoły K2 Media i agencji K2 realizują już pierwszą kampanię.
Spółka na swoje 90. urodziny dofinansuje działalność 90 start-upów.
Dotychczasowy szef niemieckiej firmy Herbert Hainer po 14 latach zarządzania Adidasem odejdzie wcześniej niż planowano. Jego kontrakt miał wygasnąć dopiero w przyszłym roku.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Blue Hive.
Gigant FMCG ogłosił, że do 2020 r. w Stanach na swoich liniach produkcyjnych będzie używał tylko jajek od kur z wolnego chowu.
Firma promuje ofertę za 14 funtów.