piątek, 29 stycznia 2016
W procesie biorą udział trzy agencje.
To kolejne odejście z kierownictwa biura w ostatnich dniach. Wcześniej z zespołem rozstał się wicedyrektor ds. strategii.
W PKO Banku Polskim pracuje od grudnia 2015 r.
Inga Wawrzyniak-Gacek zastępuje Annę Heimberger.
Jej obowiązki przejmuje Daniel Biegaj, business development director.
Kampania autorstwa Saatchi & Saatchi oraz MEC.
Wspierane są głównie modele Mitsubishi ASX, Outlander i Lancer.
Przez pierwszy tydzień lutego zarówno Eleven, jak i Eleven Sports zostaną udostępnione bez dodatkowych opłat abonentom Multimedia Polska.
Trzy nowe osoby w agencji.
Współpracę z firmą kontynuuje Questia, a nową agencją jest Partner of Promotion.
Wartość budżetu przeznaczonego na komunikację to prawie 1,5 mln zł.
Firma przebadała 8,5 tys. innowacji, z czego na miano "przełomowych" zasłużyło tylko 18.
Oznacza to wzrost w porównaniu z 2014 r. o ponad 40 proc.
W reklamie wystąpią Alec Baldwin i Dan Marino.
Wystartował teaser kampanii przygotowanej przez marketera na Super Bowl.