poniedziałek, 1 lutego 2016
Reklamy Gripex Max i Gripex HotActive mogą wprowadzać w błąd - czytamy w uzasadnieniu do decyzji.
Wirtualny operator komórkowy, który w ub.r. wydał na reklamy ponad 50 mln zł, najwięcej w swojej czteroletniej historii, zapowiada w br. utrzymanie takiej samej aktywności reklamowej.
Największym zwycięzcą jest sieć MediaCom.
Członkiem zarządu ds. operacyjnych został Borys Buta, odwołano natomiast Marcina Celejewskiego i Monikę Kiełtykę-Michnę.
Obowiązki dyrektora programowego przejmuje prezes Dariusz Dąbski.
W dziale obsługi klienta awanse otrzymały Aleksandra Buczyńska i Anna Szypulska, w PR - Magdalena Myczko.
Firma zadecydowała o zawieszeniu przetargu na obsługę reklamową flagowej marki z portfolio, szefem marketingu zostaje Jiri Vlasak, a z firmy odchodzi marketing manager Patrycja Giurko.
Największą liczbę postów użytkownicy umieścili na stronie Orange.
Konkurs dla domów mediowych wygrała kampania wspierająca wprowadzenie na rynek pralki Electrolux UltraCare Eco.
Projekt dla marki OB przygotował dom mediowy MEC.
Kanał zapowiada, że nie powstanie żadna nowa koprodukcja, dopóki nie będzie mieć pewności, że w polskich mediach obowiązuje niezależność i pluralizm.
Projekt wspierany jest działaniami promocyjnymi realizowanymi przez Agora Performance.
Flagowy produkt Knorra dostanie wsparcie w wielu mediach.
W USA i Chinach interactive stanowi nawet 50 proc. wydatków.
Marketer zdecydował o wprowadzeniu na rynek lalek o różnych gabarytach, wzroście i krągłościach.