środa, 10 lutego 2016
Awans w domu sprzedaży.
Jeszcze w br. może być więcej produkcji własnych na antenie stacji.
Programowi towarzyszy kampania promocyjna prowadzona w Facebooku.
Na platformie Snapchat Discover pojawi się nowy kanał Comedy Central International.
W tym roku raczej lepiej nie będzie.
Po raz pierwszy ten format wykorzystało Allegro pod koniec ub.r.
Firma farmaceutyczna będzie komunikować markę Pedicul-Hermal.
Stworzony przez agencję serwis będzie również landing pagem globalnej kampanii planowanej przez Gedeon Richter.
Agencja zrealizuje nową strategię komunikacji dla całej grupy kapitałowej Work Service.
Agencja odpowiada za mechanikę rekrutacji do programu ambasadorskiego.
W finałowej fazie przetargu uczestniczyły trzy domy mediowe.
Agencja wygrała przetarg na obsługę brandu w mediach społecznościowych.
Agencja wygrywa przetarg.
Francuska firma farmaceutyczna Sanofi (producent m.in. marek Clexane i No-Spa) ogłosiła, że w IV kw. jej przychody netto spadły w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedzającego o 6,5 proc., do poziomu 1,71 mld euro.
Jeden z największych światowych producentów zabawek raportuje, że dzięki gadżetom tematycznym, związanym z najnowszą odsłoną sagi "Gwiezdnych wojen" i filmem "Jurassic World", sprzedaż w ostatnim kwartale r./r. wzrosła aż o 35 proc.
Rusza odsłona kampanii Pantene pod hasłem "Strong is beautiful".
Amerykański producent czekolady namawia zapracowanych ojców do spędzania czasu z dziećmi.