czwartek, 18 lutego 2016
Jedna z zaproszonych agencji zrezygnowała z udziału w postępowaniu.
- Estymujemy, że rok 2016 zakończymy wzrostem na poziomie 3,5-4 proc. - mówi Piotr Piętka, CEO SMG.
Zeszły rok grupa zakończyła z 5 mln zł zysku netto. Dzięki akwizycji w br. przychody maja wzrosnąć do 100 mln zł.
Powołanie nowego zespołu ma na celu ścisłe powiązanie lokalnych spółek z ogólną strategią grupy.
Z firmą związany jest od 2014 r.
Tomasz Dakowski, dyrektor sprzedaży i Tomasz Izydorczyk, dyrektor marketingu, powołani do zarządu spółki.
Europejski dostawca rozwiązań reklamy mobile prezentuje ofertę.
Aktywację prowadzi Isobar Polska.
"Zaradni wspierają zaradnych i zaradni zyskują" - radiowo-internetową kampanię przygotowały Brain, GoldenSubmarine i Lowe Media.
Serwis z audiobookami będzie promowana w mediach online i offline.
Grupa traci marketera z budżetem mediowym o wartości 900 mln dolarów.
Sieć hoteli startuje z globalną kampanią telewizyjną.
Tytuł ma trafić na rynek prawdopodobnie pod koniec miesiąca.
W rejonie EMEA dom mediowy będzie promował markę All Market.