piątek, 26 lutego 2016
Starcom i ZOG wymieniają się wcześniejszymi pozycjami, a na pozycję piątą awansuje Mindshare.
Magentowy operator "wyczyścił" bazę prepaid i możliwe, że w rankingu liczby klientów spadł na czwartą pozycję.
Zastąpi Adama Dybę.
Obejmie stanowisko media planner & buyera.
"Magazyn 120 sekund" otrzyma wsparcie w ramach funduszu Digital News Initiative.
Stacja ogłosiła zmiany w wiosennej ramówce.
"Sonda", "Kocham Cię, Polsko!", "Przytul mnie", programy o naturze i muzyce ludowej mają przyciągnąć do stacji widownię.
Skarb Państwa musi wypłacić stacji 83 mln zł odszkodowania - wyrok jest nieprawomocny.
Niebawem usłyszymy nowe programy i nowych prowadzących.
Emisja obejmuje wyłącznie zalogowanych użytkowników WP Poczty (11,5 mln użytkowników).
Wszystkie marki Nivei przez kolejne dwa lata będą obsługiwane przez GoldenSubmarine.
Agencja odpowiada m.in. za adaptację i produkcję spotu TV.
Umowa została podpisana do końca roku z możliwością przedłużenia.
Marka Maspeksu rusza z kolejnym wsparciem swojego brandu. Za kreację kampanii odpowiada Brainbox, a za zakup mediów - Mindshare.
Agencja będzie odpowiadać głównie za obsługę Facebooka i Instagrama.
Tajwański podmiot Foxconn Technology Group za kwotę 6,24 mld dol. przejmie japoński koncern elektroniczny Sharp. To pierwszy przypadek w historii znaczącego, japońskiego biznesu który sprzedano Chińczykom.
Po raz pierwszy w historii w Wlk. Brytanii sprzedaż e-commerce przekroczyła 50 proc. wartości ogólnej.
Carat i Isobar w gotowości.
Marka cydru z portfolio Heinekena rozsyła do agencji zapytania ofertowe.
Walk into WeFood to właśnie otworzony w Kopenhadze - podobno pierwszy na świecie - supermarket oferujący przeterminowaną żywność. Ceny wybranych artykułów są niekiedy o połowę niższe od tych, które obowiązują w "normalnych" sklepach.