czwartek, 10 marca 2016
Rada podtrzymała swoją wcześniejszą decyzję, z którą nie zgadzały się Telewizja Puls i Scripps Networks.
Holding kupuje czeski Adexpres Group, w którym obecnie pracuje ponad 90 osób.
Kolejny marketer w portfolio audytora.
Działania przygotowały agencje 2012 i Havas Media.
Sieć promuje swoją ofertę hasłem "Filmy bez limitu, kiedy chcesz, ile chcesz".
Wystartował nowy spot Wedla związany z poszerzeniem portfolio na Wielkanoc.
Marka Bakallandu kontynuuje kultywowanie rodzinnych wartości.
Szefem muzycznym Programu Trzeciego zostaje Piotr Metz.
Firma kontynuuje współpracę z agencją przy drugim projekcie.
Wszystkie podmioty zaangażowały się w kampanię pro bono.
Agencja ponownie wygrywa przetarg na działania brand PR dla marek Lubella i Malma.
Brytyjski koncern ogłosił partnerstwo z Ifliksem i inwestycję wysokości 31 mln funtów.
Producent czekolady premium chce być do 2020 r. liderem segmentu.
Na Tajwanie sieć McCafe wystartowała z poruszającą kampanią o relacjach rodziców i dzieci nieheteronormatywnych.