wtorek, 22 marca 2016
Założyciel i wieloletni szef francuskiej agencji kreatywnej Polette dołączył do polskiej agencji marketingowej.
Największy producent telewizyjny zamierza wejść w działalność eventową.
Wzmocniono ofertę HD i kierowaną do młodej widowni.
Do tej pory był to klient Havas Media i Sales & More.
Nabycie zakładu w podwarszawskim Halinowie wraz z pełną infrastrukturą oraz liniami produkcyjnymi do płynów, szamponów, past, żeli i proszków nastąpi do połowy kwietnia br. Wartość transakcji nie została ujawniona.
Kampanię przygotowały agencje Young & Rubicam i VML Poland.
Umowa została podpisana na rok.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Group.
Agencja będzie odpowiedzialna za działania komunikacyjne i kompleksowe wsparcie PR firmy.
Obsługuje ona bank od początku 2014 r.
Niemiecki Lidl wprowadza w tygodniu przedświątecznym swój pierwszy program lojalnościowy dla brytyjskich klientów o nazwie "My Lidl".
Henri de Castries, pełniący od 16 lat funkcję CEO największego francuskiego ubezpieczyciela - firmy Axa, wczoraj nieoczekiwanie oświadczył, że pozostanie na stanowisku tylko do 1 września br.
Władze amerykańskiego stanu Vermont od 1 lipca br. wprowadzają obowiązek umieszczania specjalnych oznaczeń na produktach klasyfikowanych jako GMO (genetically modified organisms).
Sieć marketów budowlanych Conforama przejmie jednego z lokalnych konkurentów, sieć Darty.