poniedziałek, 4 kwietnia 2016
Szczegóły postępowania nie są znane.
Zapłaci 1,53 mld zł, ale znacząco umocni pozycję: jego aktywa wzrosną z 40 do 60 mld zł, dzięki czemu awansuje z 11. na 9. pozycję w sektorze. Możliwe, że klienta stracą Saatchi i Starlink.
Client service director żegna się z agencją.
Jego obowiązki przejęła Aleksandra Lągawa.
Creative director z firmy Endemol zmienia pracę.
Za kreację spotu odpowiada agencja Grandes Kochonos.
W spocie wystąpiła drużyna Amp futbolu Lampart Warszawa.
Działania będą prowadzone pod hasłem "Miasto to ludzie, miasto to Ty".
W telewizji i internecie 2 kwietnia emitowany był pierwszy koncert pod szyldem nowej platformy stacji.
Kantar Media odnosi się do informacji o nowej usłudze firmy Stars.
Audytorem w tym postępowaniu była firma Stars.
Tym samym dom mediowy utrzymuje obsługę swojego dotychczasowego klienta.
Ostatnie kampanie reklamowe realizował dom mediowy MEC.
Digital w przyszłym roku ma mieć prawie 30-proc. udział w globalnym rynku.
Marka chwali się bardzo dobrymi wynikami sprzedaży na tym kontynencie i wspiera specjalny afrykański wariant rozległa kampanią.
Koncern zrezygnuje ze "szkockich" etykiet na butelkach whisky produkowanych w Indiach, ale tylko tych wysyłanych na eksport.
Firma ma nadzieję, że spowolnienie gospodarcze w tym kraju nie wpłynie na mniejsze wydatki, jak fast food.