wtorek, 12 kwietnia 2016
Odpowiadać będzie za działania interaktywne marek z kategorii infant nutrition.
Pierwszym klientem H&S będzie Procter & Gamble.
Olgierd Dobrzyński, który był country managerem Discovery i Eurosportu w Polsce, odchodzi z firmy.
Client service director z Schulz Brand Friendly zmienia pracodawcę.
Biuro nadawcy publicznego chce bezpośrednio konkurować z Polsat Media i TVN Media. Trwają rozmowy z pierwszymi kanałami.
Nabyło regionalne prawa telewizyjne i VoD do wybranych brytyjskich seriali i filmów.
Hasłem "Można? Można!" bank zachęca do rozwijania biznesu z nowym finansowaniem dla firm. Za koncepcję odpowiada agencja Brasil.
Wsparcie dotyczy nowego filmu "Hardcore Henry".
Agencja będzie pracować dla firmy już trzeci rok.
Agencja zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji oraz kreacji.
Zniżki pochodzą z Multikina i Kodyrabatowe.pl.
Agencje chętne do udziału mają czas na zgłoszenia do 20 kwietnia.
Kawiarniany potentat zapowiedział w sezonie letnim globalny launch swojej marki herbaty mrożonej Teavana.
Sieć w Belgii tworzy specjalną aplikację do zrobienia tylko jednego zdjęcia.
W sobotę show obejrzało 8,8 mln widzów.
Tribal DDB działa wspólnie z liniami lotniczymi KLM.