poniedziałek, 16 maja 2016
Do wzrostu przychodów spółki przyczyniły się rekordowa frekwencja kinowa oraz szybszy niż rynkowy wzrost wpływów reklamowych segmentów reklama zewnętrzna, internet i radio.
Ofensywa reklamowa portalu wciąż trwa.
Firma zaprasza do testowania pojedynczych usług i pakietów.
Firma LPG promuje swoje produkty jako bezpieczne i pewne.
Wystartowała nowa kampania marki z portfolio Unilevera, a w konkursie można wygrać 3 miliony lodów.
Sieć czyni przygotowania do Euro i otworzy specjalny technologiczny Fan Room.
Tym razem w roli głównej występują gołąbki.
Marka z portfolio Husquarny adresuje swój przekaz do miłośników ogrodów.
Wystartował nowy etap kampanii relaunchującej markę Soraya.
Producent naturalnych kosmetyków wykorzystuje siłę nośną kina.
Na antenie stacji debiutuje nowa audycja, którą poprowadzą Małgorzata Kościelniak i Paweł Chowaniec.
Stacji można słuchać w internecie przez aplikację oraz w technologii DAB+.
Około 1000 najdłużej pracujących osób w irlandzkim oddziale Tesco zapowiedziało strajk w odpowiedzi na zapowiadaną restrukturyzację płac. Tymczasem chief executive sieci Dave Lewis do swojej rocznej pensji (ok. 1,25 mln funtów) doliczy bonus w wysokości 3 mln funtów.
Azjatycki oddział organizacji walczącej w obronie praw zwierząt zszokował konsumentów w Bangkoku.
Do przechodniów zamachał interaktywny Szalony Kapelusznik.
Dostawca energii zapewnia, że jest gotów na wszystko, co natura zaproponuje.