poniedziałek, 23 maja 2016
W pierwszej trójce reklamodawców znajdują się Żywiec, Nałęczowianka i Kropla Beskidu.
Zwiększa się zakres kompetencji Polaka w strukturach koncernu.
Poprowadzi program razem z Włodzimierzem Zientarskim.
Do zespołu redakcji online dołączają: Maciej Wapiński, Krzysztof Sobczak i Andreas Nicolaides.
Pracę w agencji rozpoczynają Kinga Nowotniak-Kucharska oraz Edyta Kempa.
Magda Jethon początkowo na czele portalu, później radia i telewizji.
Na celowniku spółki: Meta Seta Galareta, Meta Disco oraz Funky Jim, rezygnuje z 77 Sushi.
Koncepcja kanałów została przygotowana wspólnie przez Allegro i dom produkcyjny F25.
Działania promocyjne prowadzone są w TV i digitalu.
Kibice będą mieli możliwość oglądania na żywo innego meczu niż te, które w danym czasie transmitują Eurosport 1 i Eurosport 2.
Limitowana seria napojów została wsparta działaniami promocyjnymi.
Kampania prowadzona jest w stacjach radiowych.
Nowa kampania potrwa do końca czerwca.
Startuje kampania wspierająca nowy wariant wafelków z portfolio Coliana.
Startuje internetowa aktywacja nowej linii Żywiec Zdrój Głupawka.
Drugi podmiot ma dopełniać działania SMG.
Amerykański koncern zapłaci rocznie Katalończykom 100 mln euro.
BBDO Kiev zaprojektował intrygujące puszki.
Przewrotna kreacja napoju Vita Coco.