środa, 25 maja 2016
Dla sieci pracuje obecnie m.in. Duda Ads Polska.
Daril Kim na stanowisku digital business directora w Cheil Worldwide.
W Prowly pracował od marca 2014 r.
Całym biznesem firmy działającym pod marką Starbucks będzie zarządzać Adam Mularuk, brand president Starbucks.
Do wdrażania i monitorowania etapów transformacji cyfrowej gotowych jest zaledwie 29 proc. rodzimych firm.
W I kwartale br. fioletowemu operatorowi przybyło 270 tys. klientów, a w ciągu 12 miesięcy ponad 1,7 mln.
Jak wynika z raportu firmy PMR, ponad połowa konsumentów dokonuje zakupów w markowych sklepach w centrach handlowych.
Audycja dotycząca letnich festiwali będzie realizowana we współpracy z tygodnikiem "Newsweek Polska', a poprowadzi go Gabi Drzewiecka.
Empik.com uruchamia funkcjonalność one click buy.
Projekt realizują: Opus B i Codemedia.
Profeina poprowadzi komunikację korporacyjną i produktową spółki.
Wystartowała kampania kolejnej marki Wedla, do której zachęca kosmita.
Według najnowszych analiz i prognoz instytutu Juniper Research do roku 2020 wartość tego rynku ulegnie co najmniej podwojeniu do pułapu 362 mld dol.
Branża produktów ekskluzywnych coraz częściej wykorzystuje wyobraźnię wizualną użytkowników social mediów.
Wystartowała kampania dla marki piwa autorstwa W+K.